:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Zawaliła się wiata na siemiatyckim molo. Czworo nastolatków poszkodowanych

Sprawy kryminalne, Zawaliła wiata siemiatyckim Czworo nastolatków poszkodowanych - zdjęcie, fotografia
Kurier Podlaski 26/06/2019 22:06
Jerzy Nowicki

26 czerwca ok. godz. 20.00 zawaliła się wiata na molo na siemiatyckim zalewie. Pod wiatą uwięzionych zostało kilkoro młodych ludzi. Pierwsi interweniowali korzystający z kąpieliska: Jan Raczyński z Nurca Stacji i mieszkaniec Przasnysza, który mieszka w pobliskim hotelu.

    Podnieśli wraz z innymi plażowiczami fragmenty zawalonej konstrukcji i wyciągali spod wiaty nastolatków. Nurkowali też w poszukiwaniu innych poszkodowanych. Na miejscu, prywatnie, byli też ratownicy medyczni z siemiatyckiego pogotowia - Radosław Rozumski i Piotr Godun. Oni jako pierwsi udzielali pomocy medycznej poszkodowanym i powiadomili służby ratunkowe. Tym razem wszystko zadziałało bez zarzutów. Bardzo szybko pojawili się strażacy z JRG Siemiatycze, dwóch od razu wskoczyło do wody w poszukiwaniu poszkodowanych. Zaraz przyjechali również strażacy z OSP Słochy Annopolskie i Kajanka, oraz policjanci. Przyjechali nurkowie z Sokołowa Podlaskiego z łodzią i z sonarem. Pomoc niosło 5 ekip pogotowia.

       Poszkodowani to trzej chłopcy i jedna dziewczyna w wieku 14, 15, 16 i 17 lat. Dwóch chłopców z urazami kręgosłupa, jednego z kilkucentymetrową raną i dziewczynę ze złamanym nosem karetki - z Siemiatycz, Drohiczyna i Bielska Podlaskiego - zabrały do szpitala.

       Jak twierdzą świadkowie, grupa około 20 nastolatków skakała po molo, bujała brzegiem, skakała po poręczach. Wokół pełno butelek po alkoholu. Pod złamaną wiatą zmiażdżony rower, przygniecione plecaki i rzeczy osobiste. Jak wynika z komentarzy - nie pierwszy to raz kiedy młodzież w tak durny sposób "bawiła się" na molo. Szokujące są te, że "przecież jeszcze została druga wiata".

       Na miejscu był burmistrz Siemiatycz i dyrektor MOSiRu. Wezwano tez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Całe molo jest wyłączone z użytkowania. Okoliczności zdarzenia wyjaśniają siemiatyccy policjanci.

       Anna Kondraciuk, Jacek S. Wasilewski, fot. jsw

 Szerzej o wydarzeniu i dalszych wyjaśnieniach sprawy w najbliższym wydaniu naszego tygodnika

Reklama

Zawaliła się wiata na siemiatyckim molo. Czworo nastolatków poszkodowanych komentarze opinie

  • Ha_HaR - niezalogowany 2019-06-26 22:37:50

    Mam nadzieje , ze dzieciakom nic się nie stało .
    A to co pomalutku zaczyna się dziać to ciemne chmury nad sinym zapoczątkowane brakiem kasy na basen , teraz to . . . Teraz burmustrz i dyrektor Mosiru to jak bracia , niech w końcu pęknie ta siemiatycka klika

  • Gość - niezalogowany 2019-06-26 22:44:51

    Burmistrz tu nic nie zawinił. A dzieciaki jak to przedmówca nazywa, mam nadzieję, poniosą odpowiedzialność również pod sądem. Bo pierwsze konsekwencje już ponieśli.

  • Tolek Lolek - niezalogowany 2019-06-26 23:04:43

    Nie zawinił ?
    No tak burmistrz jest tylko od zbierania pochwał

  • adelajda - niezalogowany 2019-06-26 23:13:47

    Wystarczy że więcej ludzi znajdzie sie na tym molo i juz sie ugina. Moze ktos powinien to skontrolowac? Nie trzeba skakac zeby sie podtapialo.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-26 23:18:57

    Powinni zaplacic za zniszczenia gdyby nie swirowali i nie pili alkoholu to samo by sie nie zawalilo ...to wlasnie jest bezatresowe wychowanie prYszlych alkoholikow

  • Gość - niezalogowany 2019-06-26 23:36:01

    Za rozsiewanie nieprawdziwych informacji można ponieść konsekwencje, młodzież była trzeźwa.

  • GośćWS - niezalogowany 2019-06-26 23:48:22

    Teraz będziecie się burmistrza czepiać!! Za policję się weźcie w Siemiatyczach. Oni tylko wiedza jak przy rondzie lub przy Zerpol-u z Rafałem stać i kwity pisac...A porządek ..uj sam się zrobi

  • gość 2019-06-26 23:52:24

    burmistrz nic tu nie zawinił. skoro molo zostało oddane do użytku to znaczy że spełniło wszystkie normy. to gówniarze szukający wrażeń są sobie winni. chcieli sie ''zabawić ' to za tą zabawę zapłacą. może się naucza szanować czegokolwiek!

  • Gość - niezalogowany 2019-06-26 23:52:42

    A w którym miejscu przeczytałeś/przeczytałaś stwierdzenie, że młodzież była nietrzeźwa??? Mamusia czy tatuś? Czy któreś z kolegow, którzy uciekli nie pomagając poszkodowanym?

  • Gość - niezalogowany 2019-06-26 23:58:43

    Jak ktoś chce coś zniszczyć, to zawsze zniszczy. Choć byłoby że stali.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-27 00:00:28

    Przebadana na komendzie alkomatem więc wiem, że trzeźwa, rozsiewanie nieprawdziwych informacji grozi konsekwencjami.

  • gość 2019-06-27 00:15:53

    tak samo wandalizm grozi konsekwencjami. gówniarze mieli ubaw (oczywiscie że dobrze że wszyscy cali), ale teraz niech poniosą konsekwencje. pokrycie kosztów poniosą rodzice , bo nie winni, ale dzieciakom to się należą prace społeczne przez całe wakcje!!!!!

  • gość 2019-06-27 01:28:05

    Nie będzie kłamstwem stwierdzenie, że gówniarzeria zniszczyła wiatę na molo.
    Ale również prawdą jest stwierdzenie, że miało one trochę za małą wyporność - przypomina mi się sytuacja sprzed roku czy może dwóch lat, kiedy w ciepły dzień nagle rozpadał się deszcz i plażowicze pobiegli szukać schronienia na wiacie właśnie. Zapełniona ludźmi zanurzyła się do połowy wysokości barierek, omal się nie wywracając.

  • Szymon - niezalogowany 2019-06-27 01:45:54

    Ja tam widzę jeszcze Damiana Lejczyka w cywilnym ubraniu udzielajacego pomocy ofiarom, on również jest Ratownikiem Medycznym!!

  • Pacan - niezalogowany 2019-06-27 02:45:58

    Obojętnie co dzieciaki robiły wiata nie powinna się zawali od tego są inspekcje sadzić tego kto to budował albo właściciela

  • KoLo - niezalogowany 2019-06-27 08:05:10


    Po co tam jest ten monitoring co tani nie był ?? pytam się ??
    Ktoś to w ogóle obserwuje na komendzie?
    Dlaczego nie ma tam wieczorem pieszych patroli policji ?
    Policja tylko raz czy 2 przejedzie wieczorem radiowozem i nawet się boja wysiadać!!
    Kogo się boją ?? gimbazy 14 latków boi się siemiatycka policja?
    Tylko umieją staruszki łapać na pks co przechodzą nie na pasach.
    Powinny tych małolatów alkomatem zbadać, a nie do szpitala ich powieźli.
    Czworo nastolatków poszkodowanych – powinno być czworo sprawców albo wandali!!!
    A ich starzy powinni teraz płacić za zniszczenie mienia a to zrobią jeszcze aferę ze biedne dzieci siedział i się samo molo zawaliło. Kpina…
    Totalny brak nadzoru miast i policji w tym miejscu.
    Piotrek weź się w końcu ogarnij, bo tracisz poparcie przez takie za niedbania
    to w końcu twoje podwórko.
    To miejsce ma być wizytówka miast pompujecie tam kasę na inwestycje a porządku tam nie ma wcale. Syf coraz większy, koszy brak, szkło butelki, kapsle metalowe walają się po plaży i chodniku.
    W miejscach publicznych nie można pić dlaczego policja tam nigdy nie interweniuje.?
    Sypały by się codziennie mandaty i skończyłby się ten syf i melina na plaży.

  • gość 2019-06-27 08:14:11

    Widać butelki po piwie puste to może akurat ta 4 była trzeźwa ale reszta co uciekła to racze nie ..

  • gość 2019-06-27 08:14:17

    Widać zaniedbania Pana dyrektora MOSIr i Burmistrza...... molo przechylało się od kliku dni...... teraz najlepiej zrzucić na dzieciaki.....
    Mam pytanie do Rady Miasta i Pana Burmistrza:
    - na jakim etapie jest nowy zakład który Pan P.S obiecywał.
    - wiadomo ze urząd marszałkowski nie dał kasy na basen bo wniosek zle napisany skad Pan wezmie kasę na dokończenie basenu,
    - proszę o podanie jaka premie przyznał Pan burmistrz dla Pana prezesa Komunalnej......
    Jest wiele pytań ale jest brak odpowiedzi......
    Proponuję Panie PS skączyć z tymi przystankami w mediach ..... mamy tego dosyć ..... zielonych przystanków i kwiatków.

  • obcy - niezalogowany 2019-06-27 08:28:35

    Pacan - ty rzeczywiście jesteś pacan skoro tak uważasz. I rzeczywiście , że w okolicach plaży powinien pojawić się jakiś stały patrol policji, bo co tam się dzieje to woła o pomstę do nieba. I nie są to jacyś obcy z innej planety, ale wasze kochani rodzice cudowne dzieci. Przyjdźcie i popatrzcie na zachowania swoich pociech.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-27 08:45:26

    Popieram przedmówcę cokolwiek by dzieciaki nie robiły ta buda nie miała.prawa się zawalić. Na Polsat news jest zdjęcie z dnia wcześniej gdzie siedzi kilka osób po jednej stronie i wiata jest mocno przechylona... Jaki był nadzór nad obiektem? Tylko malowanie farbą?

  • Widziałem - niezalogowany 2019-06-27 09:48:13

    Było 4 poszkodowanych tylko że 1 ma uraz z kręgosłupem 2 maja rozwalone głowy i dziewczyna ma złamany nos. Szkoda że cały zalew jest zamknięty przez takich ludzi

  • gość 2019-06-27 10:23:51

    Po pierwsze: widzę, że niektórzy tu oczekują żelbetonowych bunkrów na plaży, bo nie są w stanie zapanować nad własnymi szczeniakami.
    Po drugie: burmistrz to zmoczy, jeśli choćby złotówka wydana odbudowę mola i na akcję ratowniczą nie zostanie ściągnięta z rodziców tych półgłówków. Nie życzę sobie, żeby moje pieniądze były wydawane na pokrywanie szkód wyrządzonych przez dzicz, której komuś nie chciało się wychować i będę tego pilnować.
    Po trzecie: nie rozumiem, po co w ogóle wspominać tu o siemiatyckiej policji? Czy jeszcze nie przyzwyczaiła was do tego, że tabuny pijanych lub naćpanych nastolatków mają swoje 'enklawy', gdzie nikt im nie będzie przeszkadzał? Nie było reakcji dotąd, więc dlaczego niby miałaby być teraz?

  • Gość - niezalogowany 2019-06-27 16:55:31

    Ty bo ich tam 5 było poszkodowanych

  • lennox - niezalogowany 2019-06-27 18:43:52

    Przykra sprawa. Dzieci jak dzieci. Tylko patrzeć jak rozbujają most we Fronołowie.

  • Gość - niezalogowany 2019-06-27 18:46:12

    A mi się wydaje że Burmistrz już powinien zabierać kasę na odszkodowania dla poszkodowanych. Postawił wiatę która zagraża życiu będąca niestabilna i o niedostatecznej wyporności (wystarczyło że kilka osób stało z jednej strony a się skrajnie przechylała) zakotwiczona jest tylko na dwie strony pn-pd a w kierunku w którym się złożyła nic jej nie trzyma. Ciężki dach wysoko wyniesiony+ slaba konstrukcja +przechylenie i tragedia gotowa. Bez żadnego bujania konstrukcji. Tutaj to prokurator powinien tą kwestię wyjaśnić...

  • Ot co - niezalogowany 2019-06-27 19:01:40

    A ja wam mówię że to wina Tuska. Nie dzieciaków, nie alkoholu, nie burmistrza, nie wykonawcy, nie dyrektora tego czy owego, tylko,:
    Tuska wina,Tuska wina, Tuska bardzo wielka wina

  • Gość - niezalogowany 2019-06-27 20:46:13

    Zabawne jest to że osoby które w ogóle nie wiedzą nic na ten temat piszą tu bezsensowne rzeczy. Ta budka nie tylko zawaliła się ,,przez głupią zabawę nastolatków,, zawaliła się również temu że po prostu była mało stabilna usiądzie po jednej stronie pięć dziesięć osób i od razu kawałek mola w wodzie. Wiem coś o tym bo byłam świadkiem takiego czegoś a nie ludzie którzy nie wiedzą nic na ten temat udzielają sie.

  • gość - niezalogowany 2019-06-28 05:58:21

    Wniosek na basen źle napisany? a na modernizacje szkół to dobrze napisany że dostali kasę? to jeden umieją napisać a drugi nie??Czepiać się tylko Burmistrza jest najlepiej a co w powiecie słychać? Kiedy ulica Słowiczyńska będzie wyremontowana? A przepraszam jest w mieście to Nie trzeba mimo że to ul POWIATOWA!A ile nagrody dostał Dyrektor SP ZOZ ? Podpowiem jest uchwała w powiecie jedyne 27200!!!!!!!!!Ale mu się należy bo z dobrej "opcji"jest!Ludzie nie widzicie co politycy z was zrobili podzielili WAS na 2 obozy a takimi zwaśnionymi obozami łatwo się steruje!!W jedności siła nie dajcie się manipulować to małe miasto i szkoda działać przeciw sobie a tak niestety się dzieje.

  • gość 2019-06-28 09:37:23

    A ile dostał prezes komunalnej premii od burmistrza za rok 2018.???/
    Kto zgadnie?
    Warto o tym napisać artykuł. my wszyscy na to się składamy.

  • gość 2019-06-28 10:05:06

    jako ekspert od katastrof budowlanych stwierdzam że podstawa (kotwy) do których przymocowane były belki nośne w ilości szt. 4-ech przegniły i cała konstrukcja runeła. Stałoby się to prędzej czy później. W sieci jest zdjęcie z przed kilku dni na którym widać niebezpieczny przechył konstrukcji. Przyczyna - konstrukcja straciła symetrie osiową i dostała przeważenia na jedną ze stron zapewne przez przekrzywienie linii dachu względem podstawy. Także wymagało to interwencji natychmiastowej odpowiedzialnej za to firmy.
    Dziękuje za uwagę.
    Mgr inż. Zenon S.

  • gość 2019-06-28 10:57:18

    nie spinajcie się tak z tą polityką bo wam żyłka pęknie....... dajcie na luz tak jak wyżej napisano działajcie dla Miasta a nie przeciwko Człowiekowi!!! zawsze komuś coś nie pasuje i nie będzie pasować

  • Rogowecycki - niezalogowany 2019-06-28 19:39:37

    A jak sie nazywa ten bochater z przasnysza ?

  • Mariusz Sycewicz - niezalogowany 2019-06-29 15:25:26

    Proszę przestać pisać głupoty i obrażać młodzież od szczeniaków i innych. Jeśli ktoś mówi ze dzisiejsza młodzież to wandale pewnie ma na myśli swoje młodzieżowe postępki. Te molo było już od dawna nie stabilne i władze powinny zareagować wcześniej. Mój syn, który jest cieżko poszkpdowany w tym wypadku przeszedł kilkugodzinną operacje grożącą paraliżem lub śmiercią i bardzo proszę nie wyzywać mojego syna od różnych i że jest za to odpowiedzialny. Mój syn był zbadany przez policjantów i był trzeźwy. Każdy mógł być w tym czasie na tym molo. Wszyscy ci którzy publikują głupoty lub wasze dzieci były by w tym czasie na tym molu nawet przechodzac tez byście byli za to odpowiedzialni? Więc bardzo proszę nie publikować głupot, a jeśli ktoś myśli inaczej proszę powiedzieć mi to prosto w oczy w mojej pracy: AKJOM Słochy Annopolskie 108B.
    Będę pod tym adresem kiedy mój syn wydobrzeje i wyjdzie ze szpitala.
    Ojcie poszkpdowanego, Mariusz Sycewicz

  • gość 2019-07-01 17:50:17

    Panie Mariuszu - można zrozumieć pana jako rodzica. Ale rodzi się pytanie - czy pański syn był jednym z tych, którzy postanowili sobie uatrakcyjnić pobyt na molo celowym jego rozbujaniem? Bo jeśli tak, to kto jest temu winien? Władze?

  • Mariusz Sycewicz - niezalogowany 2019-07-02 13:22:47

    Proszę pana , po pierwsze o zagrożeniu było wiadomo kilka dni wcześniej i władze nic z tym nie zrobiły , po drugie piszą ,że tam był alkohol i pijana młodzież tak się bawiła . Mój syn został zbadany od razu po tej tragedii przez policję i był trzeźwy . To więc jeśli jakaś młodzież bawi się w jakimś miejscu to inni ludzie czy pan , czy pana dzieci , czy ja , czy mój syn nie może tam przybywać ??? Więc tak władze zawiniły. Mariusz Sycewicz . I proszę nie ukrywać się za internetem.

  • gość 2019-07-03 07:13:27

    OK Pana syn był trzeźwy i to wszystko tłumaczy? Policja wie że na tym molo było ponad 20 osób które nagrywały swój wyczyn telefonami! A i skoro pan twierdzi że władze są winne to jedyne wyjście SĄD. Ale ktoś to zaprojektował, ktoś wybudował i ktoś dopuścił do użytku! Życzę dla syna szybkiego powrotu do zdrowia.I jeszcze jedna dziwna rzecz czemu duża liczba tej młodzieży uciekła do Baru Sportowa i ukrywali się?Może mieli poczucie winy i bali się odpowiedzialności?

  • gość 2019-07-03 07:27:56

    Jak było wiadomo o zagrożeniu to czemu ludzie nie informują władz i służb? Boją się że zostaną kapusiami? I teraz mamy to co mamy!

  • Mariusz Sycewicz - niezalogowany 2019-07-03 11:36:03

    Nie chcę już tego komentować , ale może tak samo się bali jak wszyscy teraz ci co komentują anonimowo

  • Mariusz Sycewicz - niezalogowany 2019-07-03 11:47:23

    Niech pan mi powie , np. Jeśli grupa klasowa na wycieczce pójdzie do sklepu i jedno dziecko ukradnie coś z tego sklepu to będzie pan całą klasę nazywał złodziejami . Jeśli ma pan jakieś dowody , że mój syn zrobił coś złego to proszę mi je przedstawić to wszystkich przeproszę i pana za czyny mojego syna , a jeśli pan czy pani nie ma to proszę nie komentować w ten sposób

  • gość 2019-07-03 12:14:39

    To miał chłopak pecha znalazł się w złym miejscu i złym czasie. Oby teraz rzetelnie wyjaśniono kto lub co zawinił/zawiniło.

  • gość 2019-07-03 12:19:11

    Cytat z artykułu: Jak twierdzą świadkowie, grupa około 20 nastolatków skakała po molo, bujała brzegiem, skakała po poręczach. Wokół pełno butelek po alkoholu. Pod złamaną wiatą zmiażdżony rower, przygniecione plecaki i rzeczy osobiste. Jak wynika z komentarzy - nie pierwszy to raz kiedy młodzież w tak durny sposób "bawiła się" na molo

  • Gojaść - niezalogowany 2019-07-03 12:32:21

    Witam. Brawo za odwage i walke o dobro syna.pan burmistrz w ten sam dzien wieczorem wydal wyrok na mlodych ludzi...... nie ma co sie bac pana burmistrza i jego dyrektora. To oni odpowiadaja za ta tragedie.....wielu mieszkancow siemiatycz jest za rodzicami ale obawiaja sie o prace w placowkach podleglych burmistrzowi. Wierze ze bedzie dobrze z waszym synem. Walczcie...... a postawa burmistrza mniej niz zero...... postawa rady miasta mniej niz zero.zachowanie wlodarza miasta ponizej jakiklowiem zasad w cywilizowanym swiecie.

  • gość 2019-07-03 12:34:25

    A TU już wydany wyrok na burmistrza i dyrektora żałosne!!!!!!

  • gość 2019-07-03 12:38:13

    Na miejscu, prywatnie, byli też ratownicy medyczni z siemiatyckiego pogotowia - Radosław Rozumski i Piotr Godun. Może warto z nimi porozmawiać?

  • Mariusz Sycewicz - niezalogowany 2019-07-03 12:52:36

    Jak już pisałem mój syn był badany przez policję i nie spożywał alkoholu , medja donosiły też , że nic poważnego nikomu nie stało się , a mój syn ledwo uszedł z życiem , więc proszę nie wierzyć mediom . Bardzo proszę wszystkich , poczekajcie na zakończenie postępowania przez policję , a nie że wydaliście już wyrok na tych czterech młodych ludzi

  • Gość - niezalogowany 2019-07-03 12:55:41

    Poczytajcie sobie na fc jak burmistrz obraza mieszancow........ ten to ma tupet...... nie dostal kasy na basen to wszystkie zale na mieszkancow

  • gość 2019-07-03 13:02:02

    Znając życie to "organizator" zabawy jest najmniej poszkodowany.....zawsze tak jest że w wypadku ginie pasażer a kierowca co jest sprawcą wychodzi bez szwanku. Swoją drogą ciekawe co Policja ustali i co sąd zasądzi......ale pewnie to potrwa ze 2 lata albo i dłużej

  • Gość - niezalogowany 2019-07-04 07:51:39

    chyba ktoś nie rozumie 4 poszkodowanych a na molo to było że 24 osoby i winy nikt nie przypisuje tym 4 poszkodowanym

  • gość 2019-07-05 21:22:58

    Ta katastrofa budowlana jest przykładem fatalnego zarządzania miastem i podległymi jednostkami (MOSiR). Nie mówię, że winny jest burmistrz, bo zapewne w trwałym zarządzie zalewami i plażą w imieniu burmistrza i z Jego upoważnienia zarządza dyrektor MOSiR. Ale czy winę i konsekwencje tego poniesie P.S czy P.M. nie ma większego znaczenie. PO prostu dzieje się źle

  • Gość - niezalogowany 2019-07-06 08:24:03

    Na szczęście młodzieży nic sie nie stało poważnego ale zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego jest tyle zdjęć, filmikow, komentarzy ratownicy na miejscu strażacy itp... i nikt ale to nikt nie zaaragowal w trakcie rozbujania wiaty... a teraz gorzkie żale wstawiane zdjęć po fakcie i moim zdaniem to te osoby wiedząc i widząc co sie dzieje nie zgłosiły nigdzie danej sytuacji... wykorzystujac teraz sytuacje chca cos wywalczyc.... smutnie.

  • gość 2019-07-06 10:56:50

    Ktoś nie wie co to jest katastrofa budowlana a pisze......poczytaj a potem pisz Wojewódzki Inspektor Nadzoru Nie nazwał tego katastrofą!!!

  • gość 2019-07-06 10:58:51

    Katastrofa budowlana – niezamierzone, gwałtowne zniszczenie obiektu lub jego części .... to definicja. czy bujanie molem było niezamierzone?

  • BARBARA Sycewicz - niezalogowany 2019-07-07 14:51:10

    KoLo jesteś fryzjerem. Wszystkie poszkodowane osoby były badane alkomat przez policję i mieli 0,00 więc jak nie wiesz o czym mówisz nie mów wcale. Poza tym jak możesz tak w ogóle tak mówić że poszkodowani są odpowiedzialni za to co się stało. Po pierwsze na tej liście nie byli oni tylko 4 tylko było około 20 osób, po drugie skąd ty możesz wiedzieć że nikogo nie było tam przypadkiem, po trzecie jak można stwierdzić że 4 osoby są w stanie zniszczyć taka konstrukcje. Sorry no jak widać można ale to trzeba być zabiłem.
    P.S. osoby wypowiadając się jako gość niech przynajmniej mają odrobinę odwagi i wypowiadając się nie znając sytuacji przynajmniej podpisać się.

  • gość 2019-07-07 19:14:59

    za zachowanie dzieci odpowiadają rodzice do 18 roku życia niestety.... a tu zachowanie i dorosłych i dzieci było delikatnie mówiąc złe

  • gość 2019-07-07 20:34:00

    Gdzie byli rodzice tych dzieci ze wzorowym zachowaniem w szkole i biało czerwonymi paskami na świadectwie..... na pewno nie w Polsce.

  • gość 2019-07-08 11:54:41

    Pacan - niezalogowany
    2019-06-27 02:45:58
    Obojętnie co dzieciaki robiły wiata nie powinna się zawali od tego są inspekcje sadzić tego kto to budował albo właściciela

    Pacan faktycznie jesteś pacan
    Obojętnie co dzieciaki robiły mogły polać benzyną i zapalić wiata nie powinna się zapalić od tego są inspekcje powinni sądzić straż pożarną albo tego co budował albo właściciela
    GENIUSZ !

  • gość 2019-07-09 16:41:18

    Słyszałem że Pan PS już pęka....... nie spodziewał się ze rodzice mogą zadać roszczeń od dyrektora i burmistrza.........
    A odnośnie kasy na basen to miasto będzie pod kreska...... a co na to Rada Miasta.......
    Coś cicho siedzą..... nie pozwolił wam Piotruś nic pisać i mówić...........
    Będziecie odpowiedzialni za upadek miasta.

  • gość 2019-07-09 17:42:42

    o ile wiem to dotacje przyznaje Zarząd Województwa z ramienia PIS,większość mieszkańców głosowała za PIS-em patrzcie kogo wybieracie Politycznie odrzucili wniosek tylko dlatego że burmistrz nie z ich Partii, Dziękuję za szybką budowę drogi S19 bo przecież obiecali 4 lata temu i dotrzymali słowa Dziękuję za kwotę wolną od podatku, i samochód elektryczny który mknie po S19.....i dodam że jest nagranie z kamery która akurat działała w tym dniu i zarejestrowała zabawę dzieci ..... ciekawe co na to Prokuratura? Ale Ja głosuje na PIS bo mam 500 Plus na browary i inne towary...

  • KoLo - niezalogowany 2019-07-15 09:19:55

    Gdyby się ekipa gimbazy tam nie bujała to by się wiata nie przewróciło, o czym tu dyskutować w ogóle i zwalać winę na kogoś. Może i cześć był trzeźwa co ucierpiała w wypadku i zbadała ich polica, a co z resztą która od razu uciekła i się pochowała. Jak zwykle zatroskani rodzice teraz będą bronić dzieci bo przecież taki grzeczny jest w domu. A jakie pomysł są w grupie 20 nastolatków to skutki widać. Niestety może postronni, którzy tam byli i nie uczestniczyli w głupiej zabawie rozbujania mola ucierpieli – to akurat przykre, współczuję.


  • KoLo - niezalogowany 2019-07-15 09:20:40

    Gdyby się ekipa gimbazy tam nie bujała to by się wiata nie przewróciło, o czym tu dyskutować w ogóle i zwalać winę na kogoś. Może i cześć był trzeźwa co ucierpiała w wypadku i zbadała ich polica, a co z resztą która od razu uciekła i się pochowała. Jak zwykle zatroskani rodzice teraz będą bronić dzieci bo przecież taki grzeczny jest w domu. A jakie pomysł są w grupie 20 nastolatków to skutki widać. Niestety może postronni, którzy tam byli i nie uczestniczyli w głupiej zabawie rozbujania mola ucierpieli – to akurat przykre, współczuję.


  • Sycewizh z Białorusi Sycewizh z Białorusi 2019-07-20 17:14:59

    Pani Sycewizh, nie zwracajcie uwagi na złe języki. Ludzie uwielbiają plotkować.Bóg jest ich sędzią! życzę dobrego zdrowia Twojemu dziecku. Wszystko będzie dobrze!

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

ODDŁUŻANIE GOSPODARSTW FIRM -

MASZ PROBLEM ZE SPŁATĄ KREDYTÓW? ZAPOŻYCZASZ SIĘ ABY SPŁACAĆ RATY KREDYTÓW HIPOTECZNYCH, LEASINGÓW? POMOŻEMY W ODDŁUŻENIU ! ZAPEWNIMY ODROCZENIE..


Wynajmę lokal 35m2, rondo

Lokal 35m2 do wynajęcia. W lokalu od kilkunastu lat mieścił się salon fryzjerski, obecnie na wypowiedzeniu. Bezpośrednio obok salon kosmetyczny...


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez kurierpodlaski.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Głos s.c. Jerzy Nowicki i Jacek S Wasilewski z siedzibą w Siemiatycze 17-300, Jana Pawła II

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"