:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Piłka nożna, Sport bezpieczeństwo drodze - zdjęcie, fotografia
Kurier Podlaski 28/10/2019 13:49
Jerzy Nowicki

16 października odbyła się rywalizacja piłkarska Orlików na hajnowskim orliku na terenie LO przy ul. Józefa Piłsudskiego. Organizatorzy z OSiR w Hajnówce postanowili wykorzystać spotkanie z podopiecznymi i przed rozpoczęciem rywalizacji na murawie poruszyli zagadnienia związane z bezpieczeństwem na drodze.

     Jesień, to krótsze dni, szybciej zapadający zmrok, mgła, zalegające liście na asfalcie. Przypomniano dzieciom i młodzieży o tym, jak ważna jest widoczność w drodze do i ze szkoły na lekcje,  na dodatkowe zajęcia, treningi lub wieczorne spotkania z rówieśnikami. Elementy odblaskowe powinny być na wyposażeniu każdego ucznia. Opaski, naszywki na ubraniach, napisy na kurtkach lub czapkach mogą zadecydować o tym, że kierowcy zauważą pieszego i bezpiecznie go ominą.

      Po przypomnieniu zasad bezpiecznego poruszania się po drogach młodzi sportowcy rozpoczęli turniej. 27 zawodników podzielono na 6 ekip, które nadawały sobie nazwy marek powiązane z tematyką samochodową. Na murawę wybiegły zatem Porsche, Audi, Jaguary, Lamborghini, Bugatti oraz Fiaty 126.

      Głównym sędzią był Marek Hanula, a pomocnikami trenerzy Tomasz Dobosz i Dawid Wojciuk. Po rozegranych meczach zawodnicy otrzymali gadżety odblaskowe, które mają na co dzień przypominać dzieciom o bezpieczeństwie na drodze. Odblaski zostały przekazane przez  Sergiusza Lewczuka, który reprezentował fundatora – firmę ubezpieczeniową PZU.

      Druga część rozgrywek odbyła się kolejnego dnia w obiekcie sportowym należącym do SP nr 4. Tym razem rywalizowali między sobą Skrzaty i Żaki.

      Końcowe wyniki Orlików: I miejsce Lamborghini – 11 pkt. (bramki 12:2), II Porsche – 10 pkt. (5:3), III Bugatti – 7 pkt. (5:2), IV Fiat 126p. - 6 pkt. (4:3), V Jaguar – 3 pkt. (5:10), VI 1 pkt. (3:14).

      Końcowe wyniki Skrzatów i Żaków: I miejsce Land Rover – 10 pkt. (bramki 5:1), II BMW – 7 pkt. (7:2), III Bugatti 0 pkt. (1:13).

      Andrzej Janiuk, fot AJ

Reklama

Sport i bezpieczeństwo na drodze komentarze opinie

  • Pani - niezalogowany 2019-10-29 22:19:43

    Hej dziewczyny, czy do Was ten oblech

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

ODDŁUŻANIE GOSPODARSTW FIRM -

MASZ PROBLEM ZE SPŁATĄ KREDYTÓW? ZAPOŻYCZASZ SIĘ ABY SPŁACAĆ RATY KREDYTÓW HIPOTECZNYCH, LEASINGÓW? POMOŻEMY W ODDŁUŻENIU ! ZAPEWNIMY ODROCZENIE..


Muzyka na imprezy

Przeboje współczesne; piosenki biesiadna; przeboje lat 60. i 70 Poprawiny, chrzciny, imieniny, choinki, bale i inne. Roman Kondraciuk - tel 693..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez kurierpodlaski.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Głos s.c. Jerzy Nowicki i Jacek S Wasilewski z siedzibą w Siemiatycze 17-300, Jana Pawła II

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"